dinsdag 15 januari 2013

Hallo iedereen,


Waarschijnlijk zullen jullie je wel vragen stellen over mijn afwezigheid op mijn blog en bij de blogs die ik volg. Daarom denk ik dat het goed is jullie te vertellen dat ik al jaren lijd aan een chronische ziekte. Niet om medelijden te vragen, maar zodat jullie begrijpen wat er aan de hand is als ik een tijdje niets meer post. 
De winter is meestal een moeilijke periode voor mij op lichamelijk gebied. Maar deze maal nog erger omdat we zo weinig zon hadden en heel veel vochtig weer. Een hoge vochtigheidsgraad is voor mij enorm slecht en bezorgd me heel wat pijn. Daardoor ben ik niet tijdig kunnen beginnen aan mijn kerstkaarten. Als ik dan toch een beter moment had, werd heel die tijd gespendeerd aan het maken van die kerstkaarten.
Daarom kreeg ik ook niet de tijd om ze hier te plaatsen en te voorzien van vermelding van gebruikt materiaal.
Jullie hebben deze dan ook allemaal nog te goed van mij!

Ook al is Nieuwjaar achter de rug, wil ik jullie toch nog het allerbeste toewensen voor 2013! Dat het een heel creatief jaar moge worden voor ieder van ons.

 
Nog een kleine"bedenking" bij het nieuwe jaar...



Wat gaat een jaar toch vlug……

Wat gaat een jaar toch vlug
Je ziet het blij gezicht van 2013
en 2012 zijn beladen rug.

Wat is een jaar?
Het houdt niets meer in,
Het ene houdt op met tellen,
het nieuwe begint met 3,2,1…

Mooie dingen zijn gebeurd,
minder mooie ook.
De mooie dingen koester je,
de andere worden rook.

Serpentines vliegen in het rond,
lichtjes hangen in een boom.
Ballen spiegelen wat ooit was,
slingers sieren tak en droom.

Wat ik zeggen wil is,
Een prachtig einde, een mooi begin.
En voor je het beseft,
lees je weer de eerste zin.

Wat gaat een jaar toch vlug………
                                                                        Ingrid              


    





             


Geen opmerkingen:

Een reactie posten