maandag 21 januari 2013

Fijne Feestdagen (nostalgisch)


Verleden jaar ben ik op zoek gegaan naar mooie nostalgische kerstplaatjes om te gebruiken voor mijn kerstkaarten. Dus na een avondje googelen op de pc, heb ik aardig wat plaatjes , die vrij te downloaden waren, bijeen gesprokkeld. Eéntje hiervan heb ik voor deze kaart gebruikt.

Spijtig genoeg zie je de kleuren van de kaart  niet zo goed op de foto. Ik kreeg ze helaas niet beter. De kleuren  zijn lichtgrijs en een mooie zachte muntkleur. Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van creatables van Marianne Design en mijn favoriete pons van Martha Stewart, nl. de "Doily Lace".
Verder afgewerkt met enkele embellishments en bloemen.
De kaart werd opzettelijk sober gehouden omdat het mijn bedoeling was dat ze eenvoud zou uitstralen. Het plaatje op zich vraagt zelf ook niet te veel opsmuk, vind ik. Ben benieuwd of jullie dat ook vinden?



1 opmerking: