woensdag 23 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van wat restanten decopapier en een al wat ouder 3D plaatje, dat ik bij het opruimen van mijn hobbykamer, nog tegen kwam. Op het plaatje heb ik hier en daar wat Stickles "Clear" glitterlijm aangebracht.
Achter het 3D plaatje van de Fairie Poppets,  heb ik een papieren doily (taartkantje) gebruikt dat ik eerst bewerkt heb met wat zilverkleurige inkt en daarna met een beetje ultrafijn glitterpoeder.
De tekst komt van een stempelsetje van Marianne Design.
Als afwerking heb ik roze plaksterretjes, een roze acryl ster en een kerstembellishment aangebracht.

Zo zie je dat je met wat bijeen passende restantjes "van alles en nog wat",  nog een aardig kaartje kan tevoorschijn toveren. Misschien een leuk idee voor mensen die van een wat "rustiger" kaartje houden.

1 opmerking:

  1. dat is ook een mooi kaartje, ik hou ook altijd mijn prutspapiertjes bijeen. Je weet nooit of je er nog iets kan van gebruiken hé

    BeantwoordenVerwijderen