woensdag 9 mei 2012

Hope you're Easter is filled with surprises!



Gebruikte materialen: stansvel A4 Pearlescent Decoupage Sheet "Spring Chic" MTY169013 (die-cuts), Paperpad MTY "Spring Chic", zachtgeel kaartkarton Papicolor, restjes geel, munt, rose papier, Nestabilities
"Large Labels" en "Standard Circles Large", MD Craftable CR1204 (bloemen), MD Creatable LR0111 (swirl), brad muntgroen, Art Talent zelfklevend lint rose, Basic Grey plakparels rose, Joy Crafts plakparels muntgroen, takjespons McGill.


Misschien denken jullie wel, dit zijn echt vijgen na Pasen. Maar had nog paaskaartjes klaarstaan om op mijn blog te zetten toen mijn hond ingeslapen moest worden. Daarom hebben jullie dit nog tegoed van mij.

2 opmerkingen:

  1. hallo ingrid,

    fijn u weer in blogland te zien.

    Ik vind uw kaartje heel fris van kleur. Mooi gedaan hoor.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    Ik vind dit een super mooi kaartje! Ik ben zelf bezig met een kalender maken en ik vind het erg leuk om op jouw blog rond te neuzen en creatieve ideeën op te doen! Super!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen